SUMMER.. remember last year!

saknar efter sommaren vill bara sola bada och åka på kollo!!! i 12 dagar i värmland
ska åka i buss i 4 timmar!!! kommer typ må super illa då ;) men det blir nog roligt!
om jag får en kamera i födelsedags present så blir detta en mkt bättre blogg!
så skyll på agneta!! men man får väll hoppas på en VATTEN TÄT kamera!!
minns förra sommaren båda rolig och dålig! .. man kanske ska byta ämne " maybe "
jaja det finns int så mkt att prata om Hmmmm.......
jaaah! okej nu kommer lite tips på bra bloggar (de jag minns nu) alla känner jah!
www.bliiixten.blogg.se  www.andilove.bloggplatsen.se  www.baarajah.blogg.se

www.loliepopzie.blogg.se  www.notfail.blogg.se  www.baaravi.blogg.se 

www.paulsen.blogg.se   www.wh.blogg.se  www.maggiegeeber.blogg.se 

detta var typ alla jag minns nu! kolla in de! 
Ciaooo! 


Kommentarer
Postat av: Andrea <3

Laya jag ville inte göra dig ledsen!

2011-05-28 @ 19:12:28
URL: http://andilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0