Så.. snart får man väll lära sig :D

heej! min lilla bloggish och alla läsare jag har vart hemma hos elis
på dagar i rad och vart med jenny det var roligt :) kolla in
vilma och alexandras blogg som de har tsm! www.sthlmssisters.blogg.se
den är bra men gillar nog den de har själva lite mer sluta inte på de!!!
snart ska man lära sig hur photoshop funkar eller?? men vill först ha en kamera
då :) då blir det nog nya design ofta :P mitt hår ser lite muppad ut, min lugg har blivit
lite för lååång! och jag vill inte spara ut den. så den ska klippas lite på fredag!
det var länge sen jag blogga :( ska blogga 2st inlägg nu! vill bara säga att det var
super roliga family guy och sipsons igår :D har haft det så mysigt bara !!<333
Ciaooo
// laya<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0