Önskelista .. xD

nu kommer min ö-lista :P
alla saker jag vill ha!!!
(jag gör inte i årdning vill bara ha allt) <33

ONE PIECE!!<3333 önskar ofc!!!<33 denna var snygg!


udda converse ( inte just de) :P


en vatten tät kamera <333

gulligt linne från gina<333
också vill jag ha present kort på kicks eller bikbok
500kr ^^     ska ha partajjj så nu vet ni vad man vill ha!<33
:) hoppas alla får super på sommaren!!! <3
jag ska på sommar kollo i 12 dagar :) om jag får en vatten tät kamera
kommer jah alltid minnas härliga grejjor!<33333 xD
så man får väll hoppas :P ( andrea aram önskar sig samma linne kolla på hennes blogg
www.andilove.bloggplatsen.se )  I <3 U till alla min sköna läsare.
ni som läser min blogg ganska ofta efter sommmar lovet har jag bloggat
i 8 månader alltså snart ett år då!! xD längtar till 1 år
jaja snart får man sluta blogga.. är på blogg humör igen ;)
är så härligt! :) ska blogga igen imorrn..
Ciaoooo
// laya<333

Kommentarer
Postat av: Andrea :)

Kan du ta bort mitt efternamn tack?

Och förresten det där linnet passade inte ens min mamma i xs för det var jättebrett. T O M för henne

2011-05-20 @ 07:32:27
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Postat av: marianne

Hej sötnos!

Du är bäst <3

2011-06-21 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0