Lite efter.. :P

heej heej! mina läsare och min lilla bloggish! nu ska man väll blogga!
har glömt att berätta : Vi var på grönan hela klassen i söndags inga köer på nått
så shysst!!!<3 och nu på löradg fyller alice och sara 11år ( lite parrtajj )
hoppas jag kan gå dit<3  och nu på fredag ska vi till birka. ( vikinga grej )
och hör här: Kanske ska skaffa en till blogg med någon kompis! och vilma
sa ett bra namn man kanske skulle kunna använda! det säger jag inte nu
thats a secret!<3 skriver namnet på bloggen då..
andi var berädd på en till liten bloggish design då  :P

MIN LILLA KATT SKA FÅ UNGAR IDAG ELLER IMORRRN!!
min lilla macenna ( så heter hon) ska få ungar skriver mer och ite
bilder i nästa inlägg!<33 love yaaa!
Ciaooo
// laya<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0