Blogg designes och blogg humör!! ♥

hej! så ledsen har inte vart på blogg humör! men nu e jag det. snart eller om ngn månad är det 
ett halv år på bloggish! ♥ nu e det morgon för mig ska snart gå till skoaln 
idag ska jag till min kontakt familj alejandra och mike så kallad miki >.<
har inte träffat de på 10 veckor så det längtar jag efter..
På söndag ska hela 4b ( min klass ) till GRÖNALUND! ♥♥♥♥♥ ♥♥♥
igår var det vårsoare för lilla af också första gången för mig!! det var väll 
roligt. Jag har vart på bio med sara!♥ ( i 5:an ) och vi kollade på " water for elephants " 
den e så himmla värd att se.. om ni har sett den så min favo del var på slutet när agust blev dödad 
av elefanten.. Laya tipsade!<3 och tack andi för den nya designen! ( lite fjortizz men det var på skoj)
:D jag vill vissa mina tidigare design..
 
detta var min första ;)

det här är min andra :)

denna har jag nu alla gjorda av andi <3 ♥
Ciaooo
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Hej hjärtat!<3

snygggggggggg <3<3<3<3<3<3<3 bild på dig,

du blir bara finare och finare för verige dag.

ÄLSKAR DIG FRÅN HELA MITT HJÄRTA ÄLSKAR DIGGGG <3

2011-05-13 @ 19:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0