WOW! ♥

idag var jag nelly & julia på en konsert! O.o
så himla bra ;) jag blev kär 3gånger! det blev nelly också.
min lilla söta puss puss! ERIC SAADE har hans auto! fick en kram av honom!!!!!! pratat med han :)
jaja! vi hade det shysst tar med skivan till skolan på måndag! love he! alltså vi stod längs fram.
och den andra vi blev kära i var typ non sångare som hette omar nåt han var spansk! så söt han var 12!!!
och the moniker......OH MY GOD!!  inte!!!! hans låt var sämst. och ja älskar bara danny!
här kommer lite blider sedan ska ni få höra en annan rolig grej! :) :D



min sötis! love you! eric saade!
 
nnaaaawww!!!<3
 danny!!!!!<3
sooo cute<3
och omar fick man ingen bild på! =( sorry! ska försöcka fixa en ;)
ok den andra bästa saken som hänt:
JAG OCH JULIA SKA VARA MED I TIDNINGEN!!!
ska skriva mer om det imorrn! ok? jaja det får ni veta sen! ;)
älskar de! är så kär ♥ ♥ :*
// laya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0