♥ till burlesque fans som jag! ♥

för nån månad sen så kollade jag och julia my bff på världens bästa film burlesque!!
ni bara måste se den vi såg den på bio.  julia och jag pratar typ hela tiden om den så nu ska det handla om burlesque! ♥
 några bilder!:
först han hette jack i filmen cam gigandet!♥ jag blev nästan kär! när han sa "will you have cookie" ok om ni ser den kommer ni fatta!
men nu kommer cam gigandet:

  så söt! men sorry är upptagen ;) -.- haha!
vi skrek på bion jag och julia ialla fall nu kommer ali!
ali= cristina agulera

 ali soo perfekt!!!
love her!! hon var bättre än cher! nästan!
nu kommer cher:

 haha! japp chefen! =) my secret lover!
 japp det var de ialla fall huvudrollerna nu kommer en liten film bild typ! :

 love it ali åt höger cher åt vänster! ♥ soo good oj Oops! nu blev det långt men ja hoppas ni gillar det!♥ love you♥
// laya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0