Morgon vaken! =)

heej heej!♥ 
skolan börjar kl 9 jag satte klockan på 06:20 så jobbigt men fick skriva lite ;)
och JAG SKOJADE ni som trodde på min fjortizz kusin ....hihi=) det var inte sant bara
skoja :)   men ialla fall. om det blir matte i skolan idag då tar jag livet av mig! jag
menar allvar! -.-"  men julia ska kanske sova över hos mig idag! jippi! det kommer bli
roligt. hon undrade om vi hade en swimming pool! jag sa neeej men vi bor liksom
i villa. -.- DET ÄR VINTER!  jag dör! okej vad ska jag skriva om nu?  kolla på
www.bliiixten.blogg.se alexandras bloggish!  och www.baarahja.blogg.se vilmisens
båda e så himla bra ;)  Hhmm...min förra blogg hette www.zzzuper.blogg.se men har
tagit bort den =(  jag gillar att blogga hära istället!  jag är ett bloggproffs ;) nästan...
 men kram och puss
//laya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0