Min vanliga **** dag

idag gick jag upp så himla tidigt!!!!!
så jag sitter vid datan nu! NEEEEJ ann kommer bli
super arg på mig....jag har glömt matte läxan igen =(
men det fixar sig ;) sånt e livet :) alltså saknar ellika en tjej
i klassen som är i thailand. Eeeeehhmm jaja hon kommer nog snart.
och igår blev jag välldigt ledsen är det nu också jag fick ett medelande
som jag blev mkt ledsen över. men när jag bloggar då har jag
det roligt ;) Lalalala har inget att skriva. men vill så gärna.
azzå jag vet inte. jag kan berätta att jag aldrig vill se den **** personen
som är *** och ***** gör så * för vill ej skriva orden! :)
men alla har väll fattat ....annars har det varit ok!
snart 11år om.......typ 3 månader eller nåt. jag vill varai thailand!!
bye bye
//laya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0