MIN Fjortizz kusin så pinsam....

min kusin är typ fjortizz med sina vänner! kan int fatta att vi är släkt ;) ganska svårt hon är snäll mot mig mkt mkt snäll men när hon e med kompisar så pratar hon onormalt och prutar med läpparna! så skumt! vrf valde hon fjortizz? men jaaa hon är 19år tonåringar ;)    "man får göra vad man vill när man är över 18 år!"
ELLER så bryter man mot lagen......
nej inte en bra ide :D    när hon var 16år så skulle de ha typ halloween fest. hon och hennes kompisar hade typ massa fjortizz smink och typ kanin öron och nån liten äcklig dräkt....men inga DETALJER! 
här kommer en bild! 
 hon i mitten -.-  som prutar med läpparna! hennes bästisar:
Emma= EM  hon med blont hår!  Isabella= bella hon som håller på med sitt hår. och  Linda= player!  det bästa smeknamnet tycker jag. och min kusin Clara= kattis så fånigt ;)  det här in lägget får hon inte inte inte se!! hon kommer döda mig??!! SO WHAT? 
bye bye
// kram laya♥


Kommentarer
Postat av: laya mee<3

alltså det är min kusin hon har lakt ut bilden på google så ...om nån ser på fb så har de tagit från google just that you know!♥

2011-03-10 @ 21:25:43
Postat av: laya mee♥

alltså JAG SKOJA DET ÄR INTE MINA KUSINER NI SOM TRODDE PÅ DET....HEHE =)

2011-03-11 @ 07:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0