LOOK I LIKE<3

hihi igår åkte jag hem från skolan kl 11. det är en lååååång historia :)
kl 5 igår fixade cleo mitt hår ( lockar ) look i like!!!
love it. mkt volym. jaja snart är det skola -.-" börjar 
bli riktigt trött på skola nu -.-"¨ vill ha helg igen. :D
IGÅR SHOPPADE JAG OCKSÅ:
2 PAR CHEAP MONDAY JEANS
1 BIK BOK TRÖJA!
ska ha ett av cheap monday jeansen idag! har de på mig nu ;)
nu på torsdag ellr onsdag blir det "VILKEN KÄNDIS" igen!
så glöm inte det! :) 
HHhhhmmm......vilka skor blir det idag då......CONVERSE!
Mmmm.....vilken färg...svart,vit,rött.....RÖD!
det kör vi på. jag har hittat bilder på as coola converse ska lägga 
ut de!
i nästa inlägg :)
www.lyx.blogg.se
//laya<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0