Candy!

är så himla sugen på godis! socker!
såg en gullig bild på google lägger upp den nu!

cute! love it... hör ni jag vet har ej lakt ut så många bilder on MEEEE<3! 
ska göra det samlar lite till nästa inlägg. och jag ska kanske börja med
dagens style! och hiss eller diss! ska nog börja med dagens style.
hoppas ni gillar min blogg. försöcker verkligen. min förra blogg var
sämst -.- jag MENAR det ....but this is better!!!!!
så godis sugen! ska nog gå och köpa godis snart ;)
när jag kommer tillbaka lägger jag ut bilder på mig!
alltså jag dör! behöver godis. jaja hihi! det blir nog ok :"D
jag vill typ skriva inlägg hela tiden så denna månad blir det mkt inlägg!
men det konstiga är att jag typ åt 4kg godis igår!?
men ska gå och köpa godis;) bye bye
// laya<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vill nog också ha godis!!!

2011-03-19 @ 20:23:40
URL: http://lyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0