BUILD-A-BEAR!!! =)

yes! nu har jag och agneta beställt en build a bear nalle!
och kläder och ett par skor hon ska heta ullis. hon är rosa. ska
lägga ut en bild! läsare ni kanske tycker jag är lite barnslig ialla fall
fissa men jag gillar gosse djur :)  ;) idag var jag hemma hos
nelly!!!!! vi hade det sååå roligt! kollade på svampbob fyrkant :)
jag gillar värkligen ullis! ska få henne på tisdag onsdag eller
torsdag det tar från 6-8 dagar då får jag alla kläder också!
idag hade vi gosse djurs dagen i skolan alice hade sin build-a-bear
den är så söt! >.< hon hade massor av kläder oh skor och en sovsäck
och en sån natt grej som man har på ögonen! :) jaja! vill ha den nu!!!!
kan inte lägga ut en bild men när jag får den! >.<
L♥VE ULLIS!!!! >.<  OK bye bye!

//laya♥
 
 

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0