Tjaba Tjena Hallo!

heeej<3 min taxi kommer om typ 20min ska till skolan då:)
så jag bloggar lite ;)
igår blev jag ganska ledsen :( jag var med Elis, Fredrik och Jenny
jag skulle leka med kalle men han skulle ta ngn spruta så jag var med de.
jag hade med mig typ min plånka skulle köpa ny tröja på between. men
jag frågade elis " får jag komma hem till dig idag?" då sa han nej :( jag sa
vrf? sen sa han om du bjuder oss på godis! :( ok för jag ville gå till elis
sen så sa elis vi går snart kom hit alla bara klättrade och hoppade runt.
när ska vi hem till elis? frågade jag.
snart sa elis. sedan efter typ 1tim nu går vi till mig säger elis
vi va där i 30 sekundersen sa han lämna väskor så går vi ut!!!
men vi skulle vara hos dig, jag bjöd på godis! sa jag
ja nu är vi hos mig sa han FAN vad taskigt JAG SKA HA MINA
24KR. BARA SÅ DE VET!!! blev så jävla ledsen. men jack clara och fejan ;)
var i vasaparken ( där de var elis....och så vidare och gjorde fler saker dumma saker)
så jag gick eller sprang till de eller var med de. och sa allt och de ringde jenny! så
idag ska jag ha MINA penagar! så är det bara ;) annars ska jag fan säga till ann! ( vår lärare)
JAG SKA SÄGA EN SAK DET FÅR MIG ATT INTE TRIVAS I SKOLAN!!!
man är INTE elak MEN VISSA FATTAR INTE DET!!!
LÄGG AV säger jag bara
kära läsare det var min dag igår :(
lita inte på ngn av de!
puss & kram

//laya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0