Malin! <3 Agneta!! <333333 <3

heej bloggish! och läsare :) idag har jag varit med agneta och
ayub hos malin! ( agnetas kompis ) niiiice!<3 vi har kollat
på hennes kattungar de var ganska lika våra små
kattisar när de bodde hos oss men de har flyttat ut =(
men de är roligt för de! malin har bjudit på fika och
ballerina chocklad kaka mums!!!!
vill ta en bild från malins dator jag bloggar ifrån....
men agneta säger nej! mina ända komentarer är:
asså skaffa en ny hobby! men .. ingen fattar :(
ngn gång ska jag lägga ut bilder senare idag kanske:)
jag lovar! kära läsare ni har fått veta lite mer om
mitt liv nu!<3 det blir nog mer genom inläggen

"allt för min syster" - "sisters keeper"
jag har sett världens sorgligaste film!
allt för min syster! laya rekomenderar ;O
det handlar om en familj. och de har en liten dotter och
en lite äldre son. dottern får canser och då måste anna göra
allt eller rättare sakt komma till liv......
det är en dramatisk kärleks film inte så mkt romantik men lite
ni kommer vilja se den typ 5 gånger som jag gjorde med bästisen
julia<3 idag blev det ett långt innlägg sorry för det<3

film omslagg!

läs texten fråga ngn om du inte fattar
engelska :) så himla sorglig!

Kommentarer
Postat av: Andrea <3

Klar med din design :D

2011-04-04 @ 15:43:08
URL: http://andilove.bloggplatsen.se
Postat av: Andrea <3

Jag är klar med designen Laya

2011-04-04 @ 18:47:02
URL: http://andilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0